Aproape totul despre anvelope

În ultimii 25 de ani au avut loc multe transformări, tehnologia anvelopelor s-a dezvoltat în paralel la cele mai înalte cote.

Noile concepte privind autovehiculul, echipat cu anvelope optim stabilite determină ca rularea să fie sensibil mai sigură.

Un autovehicul este atât de bun pe cât de bune sunt anvelopele lui

Cu avantaje convingătoare cum ar fi: capacitate de rulare sensibil ridicată, greutate mai mică, rezistenţa la rulare scăzută şi distanţa de frânare mult mai mică, atât pe carosabil uscat cât şi pe carosabil umed, toate acestea sunt sugestive.

 

Supleţea rămâne

Conducerea automobilului este o problemă de siguranţă a aderenţei la drum. Aceasta depinde atat de modul în care suprafaţa de rulare se comportă la modificări ale temperaturii, cât şi de duritatea acesteia. Sub 7°C moleculele încep să se întărească şi să "îngheţe". Aceasta determină diminuarea conţinutului de cauciuc natural la anvelopele de iarnă. Avantajul este că factorul de gripare creşte - ceea face posibilă o mai bună aderenţă la carosabil.

 

Mărimi caracteristice care influenţează aderenţa anvelopei de vară

Modul de comportare în funcţie de temperatură, a anvelopelor de vară, cu diferite compoziţii de silicaţi:

 

  •     compoziţie recomandată peste 7°C
  •     pentru carosabil în condiţii de vară (uscat sau umed)
  •     profile bandă sau bloc pentru rulare la viteze ridicate
     

 

Mărimi caracteristice care influenţează aderenţa anvelopei de iarnă

Modul de comportare în funcţie de temperatură, a anvelopelor de iarnă:

 

  •     compoziţie silica moale, care rămâne elastică şi la temperaturi scăzute
  •     sistem lamelar pentru o angrenare eficientă pe zăpadă şi gheaţă
  •     compoziţie profilată care este optimă în aderenţa umedă

 

Anvelope comenzi online